דלתות כניסה אלומיניום

בענפי הבנייה והעיצוב, האלומיניום נחשב לחומר הנחשק והמתקדם ביותר מכיוון שהוא מחזיק בשורה של יתרונות מדהימים על פני כל חומר אחר. הנה כל הסיבות לבחור דלתות כניסה מאלומיניום:

כל מה שדלת כניסה טובה צריכה לעשות

למה אתם מצפים מדלת הכניסה שלכם? כל שהדלת צריכה לעשות זה לספק פרטיות, הגנה, חציצה טובה מפני העולם החיצון, בידוד טוב מרעשים וגם מפני החום או הקור שבחוץ, איכות ועמידות לטווח ארוך וכמובן שגם לשמור על פתיחה קלה ונוחה, להימנע ממזיקים ועובשים ולהישאר נפלאה ונהדרת בכל זמן נתון. אכן, רשימת מטלות לא קטנה לאלמנט שעד כה לא חשבנו שצריך לבצע כל כך הרבה.

מה כל כך נפלא באלומיניום?

אלומיניום נחשבת לאחת המתכות הקלות האטרקטיביות ביותר בתחומי הבנייה והעיצוב בעיקר משום שהיא עונה על כל הצרכים הללו. מדובר במתכת גמישה שאפשר לחתוך ולעצב בצורות שונות, משקלה נמוך ולכן אפשר להתבסס על התקנה קלה עם שלושה צירים בלבד, היא איננה סופחת רטיבות או מושכת מזיקים, איננה מחלידה ונשמרת לטווח ארוך של שנים ללא צורך בתחזוקה.

יתרונות נוספים של האלומיניום הם הימנעות משחיקה ודהייה וגם יכולות בידוד טובות, שמונעות חדירת רוחות ונוזלים פנימה, או היווצרות סדקים והתעקמויות כתוצאה מחולשת החומר בעקבות החום בחודשי הקיץ.

דלתות כניסה מיוחדות שעשויות מאלומיניום

עיבודים שונים ועיצובים אפשריים באלומיניום מתאימים כיום מאוד גם ליצירת דלתות כניסה מעוצבות, שבהן מככבים חיתוכי לייזר שונים וגם יציקות, מה שנחשב למיושן אך עדיין מתאים לנפש היצירתית של אנשים מסוימים. אפשר לשלב בדלתות האלומיניום ויטרינות זכוכית, מה שנפוץ מאוד בחנויות הקניון והמרכזים המסחריים ולהקנות להן מראה שמתכתב עם דפוסי העיצוב המודרניים וההיי-טק, או עיצוב אקלקטי שמשלב בין אלומיניום לגימורי עץ וזכוכית שונים. לרוב אלו יהיו דלתות הכניסה שתפגשו בהגעתכם לבית פרטי ויוקרתי כלשהו.

הבונוס המוצלח ביותר של האלומיניום הוא שטכנולוגיות העבודה עם החומר לא מפסיקות להתפתח ולהשתכלל, מה שמאפשר משנה לשנה ליצור עוד עיצובים ומגוון גדול יותר ובכך להתאים אותו לכל עיצוב וסגנון אישיים.

דלתות כניסה מאלומיניום לבתי מגורים

אם עד לפני מספר שנים יכולנו לפגוש מספר רב של דלתות כניסה מאלומיניום בבתי העסק והמשרדים השונים, הרי שכיום כבר קיימת תפוצה רחבה בהרבה של דלתות כניסה מאלומיניום, שמיושמות בעיקר בפרוייקטים החדשים ובבתים לאחר שיפוץ או עיצוב מחדש. הדלתות מיוצרות מלוחות רבודים (לוחות סוקובונד) של שכבת אלומיניום דקה, בעלת גמישות וחוזק ברמה גבוהה. התוצאה המתקבלת היא של דלתות קלות משקל ועמידות במגוון תצורות, צבעים וסגנונות.

דלתות פנים מאלומיניום? כן, גם זה אפשרי

המילה האחרונה בענף דלתות הפנים בישראל מתייחסת לרמה הגבוהה שמציעות דלתות האלומיניום לבתי מגורים. השילוב בין חומרים פרקטיים לבין מראה ויופי הופכים את דלתות האלומיניום למוצר מבוקש במיוחד, שמעניק פאר לצד תחושה טבעית וכמעט בלתי מורגשת. הדלתות מתאימות גם לבתים שבהם הרגלי הניקיון כוללים מגע רב של המרצפות במים וגם לבתים שזקוקים לרמת אקוסטיקה מוצלחת מאוד, חוזק והימנעות מפני נזקים בעת שימוש מוגבר בדלת, טריקה או אפילו חבטה.

התאמת פרזול ומשקופים מאלומיניום

כחלק בלתי נפרד מעיצוב דלתות כניסה מאלומיניום או דלתות פנים, מתקיים גם מבחר גדול ואיכותי של מוצרי פרזול מאותו החומר. כך ניתן לא רק להחליף את הדלת הישנה ולשלב בה ידיות מחומר גלם אחר, אלא ליצור אחידות מושלמת של חומרים, צבעים וסגנונות. בהתאמה, אפשר גם לפרק את המשקופים הישנים כדי להתקין משקופים מאלומיניום שיתכתבו טוב יותר עם המראה החדיש של הדלת וייכהנו מאותם היתרונות של חומר הגלם.

בשורה התחתונה

דלתות כניסה מאלומיניום מציעות שפע של יתרונות אפקטיביים לבתי מגורים וגם למקומות ציבוריים או מתחמים עסקיים, שתוהים מהי הדלת המתאימה ביותר לרכישה. דלתות האלומיניום נחשבות לחזקות ובטוחות, אטומות ומגנות, כך שלצד שלל הסגנונות, הצבעים והדגמים שלהן יהיה ניתן ליהנות מפונקציונליות רבה לאורך שנים.

את ההתקנה מומלץ לבצע אצל בעלי מקצוע שמתמחים בייצור ובהתקנת דלתות אלומיניום לטובת סוגי לקוחות שונים, כולל אלו שמתמחים בהתקנת דלתות בעלות מידות מיוחדות או סוגים שונים (למשל דלת כנפיים מאלומיניום) ולקבל הצעת מחיר שמורכבת גם מיצירה ותכנון הדלת החדשה, אך גם מהצורך לפרק את הישנה.

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.