ציפוי דלת כניסה

עוד סופת גשמים ורוחות, עוד שריטות של החתול על הציפוי העדין ועוד קילוף טבעי מאותתים על הצורך בהחלפת ציפוי דלת כניסה. כיצד מחדשים את מראה הדלת והאם ישנן אפשרויות חדשות לדלתות הבית שמומלץ להכיר? כאן תמצאו את כל האופציות הפופולריות.

רגע, למה בכלל להחליף ציפוי?

כולנו מבינים היטב שדלת הכניסה משפיעה באופן עמוק מאוד על מראה החלל מבפנים ומבחוץ. הדלת היא כרטיס הביקור, הרושם הראשוני והתחושה האישית שלנו ושל אחרים. ככל שהיא תהיה נעימה למראה, אסתטית, נקייה ומעוצבת, כך היא תשאיר התרשמות טובה יותר בנוגע לחלל הפנים ותעיד עליו הרבה. ככל שהדלת תהיה בעלת ציפוי מיושן ומתקלף, היא תיצור תחושה בלתי רצויה של הזנחה ומראה מיושן. לכן כאשר עולה הצורך להחליף ציפוי דלת כניסה, מומלץ לפעול בהקדם כדי להחליף את האנרגיות לנעימות ומזמינות יותר.

חידוש דלתות כניסה פשוט ואיכותי

בעידן מלא בפתרונות לשדרוג מראה הבית, אי אפשר להיות מופתעים מכמות האפשרויות שעומדת לרשותכם. חידוש דלת כניסה בבית יכול להתבצע במגוון עצום של צבעים, דוגמאות, טקסטורות, רעיונות, סגנונות עיצוביים, לוק מיוחד ועוד. חלק גדול מהאנשים שרוצים לחדש את דלת הכניסה, כבר מגדילים לעשות ומשפרים את נראותן של כל דלתות הבית, מה שמאפשר לכל דלת לתפוס מעין קו עיצובי משלה על פי החדר שאותו היא משרתת (חדר שינה, חדר עבודה, חדר הרחצה ועוד) ולהוסיף עוד נדבך מעניין לעיצוב הכללי של הבית.

ציפוי דלת כניסה באמצעות טפט מעוצב

לא בטוח שגם מעצבי הפנים המנוסים ביותר מכירים מקצה לקצה את כל תחום הטפטים. מדובר בעולם ומלואו שמעמדו הולך ומתחזק משנה לשנה ורבים בוחרים בו כדי לשפר את נראותם של אלמנטים שונים בבית, החל מקופסאות אחסון סטנדרטיות, דרך רהיטים וקירות ועד לארונות ודלתות. אלא שטפטים שמתאימים לדלת הם אלו שיש להם אפשרות לאותו הטפט בשני צידי הדלת, אך אפשר לבחור גם בטפט שונה לכל אחד מהצדדים. טכניקת ההדבקה קלה ונוחה, איננה מצריכה כמעט מאמץ.

אם החלטתם לעטות על ציפוי דלת כניסת הבית טפט, וודאו שאתם רוכשים טפט איכותי עם למינציה ושרידות ארוכת טווח. חשוב לציין שפתרון הטפט לא יתאים לדלתות שממוקמות במקום חיצוני וחשוף (בתי קרקע לדוגמה), מכיוון שהטפט עשוי להישחק ולהינזק בקלות בשל תנאי מזג האוויר.

חידוש הדלת באמצעות מגנט

יריעת מגנט לאורך ורוחב הדלת היא פתרון מוצלח ואטרקטיבי שמותקן בבתים ישראליים רבים. המגנט מספק הנחה נוחה וקלה על כל הדלת ומגיע במגוון גדול של דגמים אפשריים. העובדה שמרבית דלתות הכניסה בישראל עשויות פלדה, מאפשרת לכל מגנט להיתפס עליהן בקלות ולהישאר ביציבות מלאה ללא תזוזה. כיום גם אנשים שדלת הכניסה שלהם עשויה עץ ימצאו לא מעט מגנטים איכותיים בשלל דגמים להניח על הדלת.

המגנטים מספקים פתרון טוב לאנשים שרוצים לשפר את מראה הדלת או להפוך אותו לאחיד יותר, מבלי להיקלע לתקציבי עתק שכרוכים בתיקון הציפוי הרגיל או בהחלפת הדלת עצמה. בנוסף, אם רציתם לקנות ציפוי מגנטי שיהפוך את דלת הפלדה שלכם לעץ, הרי שדגמי המגנטים דמויי העץ יעשו עבורכם עבודה נהדרת. באותה הנשימה, אנשים שמעוניינים במראה מסוגנן יותר לדלת הפלדלת השגרתית והמשמימה, יוכלו למצוא מגנטים שמדמים דלת עם זכוכית חלבית, עיטורים קלאסיים וגם מראה וינטג’י לחובבים.

בשורה התחתונה:

אם בעבר היה צורך לטפל בציפוי דלתות כניסה רבות, לגרד את הציפוי הקיים וליישם צבע, או אפילו בלית ברירה להחליף את הדלת, כיום אפשר להימנע מההוצאה וגם מורכבות העבודה על ידי מספר פתרונות המציעים ציפוי דלת כניסה איכותי וטוב. הציפויים השונים, בין אם בטפט מודבק ובין אם במגנט, מולבשים על הציפוי הקיים ומכסים אותו לחלוטין, כך שהמראה חוזר לאחידות מלאה ומתווספים לו הכריזמה, הרושם וגם התרומה הרבה לעיצוב חלל הבית.

את פתרונות הציפוי אפשר ליישם לא רק על דלת כניסה מסוימת, אלא גם על יתר דלתות הבית, כאשר ההנחה וגם ההסרה פשוטות לגמרי. העיצובים הרבים יתאימו לכל טעם, העדפה וסגנון וישמרו על רמת עניין וגיוון טובה, בייחוד כאשר מראה הבית מתיישן וצריך לחדש אותו מעט.

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.