איטום דלת לרעש

איך אוטמים דלת לרעש

איטום דלת לרעש

דלת בידוד אקוסטי הוא תהליך של צמצום או ביטול גלי קול מכניסה לחלל או לאובייקט. בידוד אקוסטי הוא טכניקה בשימוש נרחב להפחתת זיהום הרעש. זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ קול ורטט בבניינים, מכונות ומבנים אחרים. המונח “אטום לרעש” נובע מהרעיון שאם ניתן היה למנוע את העברת גלי הקול לאזור, אף צליל לא היה נכנס לאזור. המטרה העיקרית של בידוד אקוסטי בחדר היא להפחית רעש מבחוץ. אם אתם גרים בעיר עמוסה, יש סיכוי שתשמעו את הטלוויזיה הרועשת של השכן ואת הכלבים הרועשים. הדלתות אטומות לרעש שימושיות גם אם אתה מנסה לשכב עם מישהו והוא רוצה להישאר ער עד מאוחר ולצפות בטלוויזיה. בידוד אקוסטי חשוב לסוגים שונים של חללים עסקיים ואישיים כגון משרדים, דירות ובתים. דלת אטומה לרעש בנויה בדרך כלל עם גומי שיוצר אטימה בין הדלת למסגרת, ומונע דליפת אוויר. ניתן למרוח את חומר בידוד הרעש גם בתחתית הדלת כדי למנוע רעש לא רצוי לחדור פנימה.

דלתות אטימות לרעש בנויות בדרך כלל מחומרים בולמי קול כגון אריחים, בידוד פיברגלס וקירות גבס. אחד השימושים הנפוצים ביותר לדלתות בידוד אקוסטי הוא בענף הבנייה. “דלתות בידוד אקוסטי” הן דלתות בעלות ביצועים גבוהים בעלות דירוג העברת קול של פחות הממזערות את הרעש מהעולם החיצון, תוך מתן אפשרות לאוויר חיצוני לזרום לתוך הבניין. דלת אקוסטית היא דלת בעלת דירוג העברת קול של פחות מ-25 דציבלים. אלה משמשים בדרך כלל ביישומי מגורים ומסחר שבהם רעש מבחוץ אינו רצוי.

אופציות לאיטום דלת

שדרוג הדלת הישנה והלא מבודדת לגרסה אטומה לרעש אינו קשור רק לפרטיות. זה גם מקל על אנשים לדבר או להקשיב זה לזה בחדר מבלי להפריע לאחרים. דלתות בידוד אקוסטי הפכו פופולריות יותר ויותר, במיוחד בבתים ומשרדים שבהם הרעש עלול להפריע. אבל אתה לא צריך להיכנס לחובות בשביל אחד מהשדרוגים האלה; יש כמה דרכים זולות שאתה עדיין יכול לשפר את הבידוד של הדלת שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות קצף אקוסטי, אותו ניתן לקלף את פני החומר ולהצמיד אותו לדלת עצמה. זה יעזור לדלת שלך לספוג ולהחזיר יותר גלי קול מאשר אם לא היית משתמש במוצר זה. ניתן לאטום דלתות עץ באמצעות חיתוך הדלת בחלקה העליון והכנסת חומרים בולמי קול בתוכה. פיברגלס משמש לדלתות מתכת ושמיכות עבות או ווילונות שגם הם יכולים לעזור בהפחתת הרעש מבחוץ. 

סוגים שונים של איטום דלת לרעש

דלתות אטומות לרעש הן דרך מצוינת לשמור על המשפחה שלך מפני בעיות הקשורות לרעש. דלתות אלו תוכננו על מנת למנוע חדירת רעש לתוך הבית כך שתוכלו ליצור אווירה נוחה ומרגיעה. ישנם שלושה סוגים שונים של דלתות בידוד אקוסטי זמינים – אקוסטית, אוויר ואויר+אקוסטית. הדלת האקוסטית היא הסוג היעיל ביותר של דלת בידוד אקוסטי. הוא משתמש בשכבת קצף כדי לספוג רעש. הדלת האקוסטית לאוויר עדיין משתמשת בשכבת קצף אך היא גם מוסיפה שכבת בידוד נוספת למשטח הדלת אליו נכנס הרעש. דלת האוויר + אקוסטית כוללת את שתי שכבות הבידוד והיא נוצרת על ידי למינציה של שתי שכבות של חומר יריעות אקרילי יחד.

בידוד מרעש של דלתות הוא תהליך שניתן לבצע במספר שיטות:

– דלת אטומה לרעש על ידי מילוי הרווח בין הדלת למשקוף בחומר סופג קול

השתמשו במחצלות אטומות לרעש על הרצפה, העשויות בדרך כלל מקצף או גומי

– חדר אטום לרעש על ידי יישום טיפול אקוסטי כגון וילונות או שטיח

יתרונות באיטום דלת לרעש

היתרונות העיקריים של דלת אטומה לרעש הם הפחתת הרעש המגיע מבחוץ, מה שיכול לשפר את הריכוז והפרודוקטיביות של העובדים במשרד או המשפחה בבית. אנשים רבים מהססים להתקין דלתות עם בידוד אקוסטי כי הם חושבים שזה יבלבל את האות או יחליש אותו. עם זאת, דלת עם בידוד אקוסטי גם משפרת את האבטחה. בידוד אקוסטי של דלת הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את אבטחת הבית שלך. זה מועיל גם לילדים שרגישים מאוד לרעש ועלולים להפריע בבית אם אין להם מקום להירגע. דלת אטומה לרעש פירושה שאתה לא צריך לדאוג להפריע לאף אחד אחר בבית שלך. בנוסף, זה עוזר להגן על אחרים מלהפריע לך בזמן שאתה צופה בטלוויזיה או ישן בשלווה בלילה ללא כל הפרעות.

 

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.