דלתות פנים פשוטות

בעוד שדלת הבית היא אחד מהאלמנטים הראשוניים שבהם האורחים שלכם נתקלים, נהוג להשקיע “מאמצי עיצוב” גם בדלתות הפנים בבית. וזה לא אומר שדלתות פנים צריכות לעלות לכם בהכרח המון כסף. בפועל, ניתן לבצע התקנת דלת פנים פשוטה במחירים אטרקטיביים למדי של מאות שקלים בודדים.

מובן מדוע אנשים אוהבים דלתות בית מעוצבות. והאמת היא, שאפשר גם להשיג דלתות בית פשוטות, שנראות ייחודיות ומעוצבות. וכמו כן, ישנם לא מעט פתרונות חיפוי שכדאי להכיר, בכדי לשדרג דלתות פשוטות. אם אתם לקראת התקנת דלת פנים פשוטה, או גם התקנת דלת בית, הכנו עבורכם את המדריך המלא בשורות הבאות. במדריך נעבור על סוגי דלתות, אבל נדבר גם על דרכים לשדרג את דלתות הפנים בבית, את דלת הבית עצמה ועוד. נתחיל עם גובה התקציב להתקנת דלת הפנים.

מה גובה התקציב להתקנת דלת פנים פשוטה?

אין ספק, מובן מדוע אנשים בוחרים דלתות פנים מעוצבות ויוקרתיות, במיוחד כאשר מדברים על דלת שצריכה להתמזג באופן טבעי עם עיצוב הבית הכללי. יחד עם זאת, זה הכול עניין של טעם ושל עיצוב הבית, ככה שאין חוקים.

בא לכם דלת פנים פשוטה ובצבע משוגע כלשהוא? אחלה, בחירה שלכם. בא לכם משהו יותר סולידי כמו דלת פנים פשוטה מעץ? גם אפשרי, הכול תלוי בטעם העיצובי-אישי שלכם. בפועל, אין גבול ליצירתיות, אבל חשוב גם לזכור שככל שהדלת תהיה יצירתית ומיוחדת יותר, כך היא כנראה גם תעלה לכם בהתאם. רוצים ייחוד? תכינו תקציב גבוה יותר. אם אתם רוצים ללכת על משהו צנוע יותר, דלת פנים פשוטה יכולה להסתכם גם במחירים ממוצעים של כ-350 ₪ ומעלה.

כמה עולה התקנת דלת פנים פשוטה וזולה

אז בכדי שלא יכאב בכיס, בואו נדבר לעת עתה על דלתות פנים פשוטות להתקנה בבית ובמקום העבודה. יש לכם את האפשרות של דלתות פנים הזזה, שבדרך כלל נקראות גם דלת פנים אקורדיון. דלת פנים הזזה מאפשרת לכם להנות מהעיצוב הייחודי שלה, אבל גם מהבחינה הפרקטית אתם יוצאים כאן מורווחים.

מאחר שהדלת עצה היא לא יקרה, כך גם ההתקנה שלה היא יחסית זולה. במחיר ממוצע של כ-950 ₪, אפשר להתחיל למצוא דלתות פנים הזזה, דלתות אקורדיון ועוד. אם אתם רוצים ללכת על דלתות פנים עץ, אפשר למוצא כאלו במחירים די זהים למחירים של דלתות פנים הזזה ואקורדיון. עוד חשוב לציין כי, במאות שקלים בודדים אפשר לרכוש דלתות פנים פשוטות (פחות מ-950 ₪).

עד כמה איכותית דלת פנים זולה?

דלתות פנים זולות לא חייבות להיות דלתות לא איכותיות. בפועל, מה שמייקר את הדלת הוא סוג חומר הגלם והדחיסות שלו, כמו כן הרמה האקוסטית של הדלת. אם מדובר בעץ מאוד דחוס, הוא יהיה יקר יותר. ואם מדובר בדלת פנים שמהווה פתרון אקוסטי, גם במקרה הזה הדלת תהיה יותר יקרה.

לפיכך, דלתות פנים פשוטות, הן דלתות פנים זולות ואפילו איכותיות. אבל מבחינת סינון רעשים ומניעת זליגת רעשים מהחדר, דלת פנים זולה לא תמיד תהווה את הפתרון העדיף. במקרים אלו, יהיה כדאי לכם לשקול התקנת דלת אקוסטית לבית או למקום העבודה.

גיליתי כמה עולה דלת פנים פשוטה ואני מעוניין באלטרנטיבה אחרת

אם לאחר מחקר שוק קצר גיליתם שהמחירים של דלתות פנים זולות עדיין גבוהים לכם, יש לנו פתרונות אחרים עבורכם. אתם מוזמנים להכיר מושגים כמו: חידוש דלתות פנים בבית, חיפוי דלתות פנים, חידוש ידיות לדלתות פנים פשוטות ועוד.

במחירים אטרקטיביים למדי, תוכלו לבצע חידוש דלת פנים בצורה יוצאת דופן. אתם יכולים למש להשתמש בשלל טפטים ומדבקות איכותיות שנותנות תחושה יוקרתית. ישנם חיפויים שנראים ממש כמו עץ אמיתי ואיכותי, שניתן לחפות איתם את הדלת בקלות. אגב, יש גם חברות שמתקינות את החיפויים האלו, אבל בהחלט אפשרי לנסות להתקינם לבד. כמו כן, אתם יכולים להחליף ידיות לדלתות פנים ולהנות משדרוג מסוים של הדלת.

קבלו מספר הצעות מחיר של דלתות פנים ובצעו מחקר שוק

בין אם אתם מתכוונים להתקין דלת פנים חדשה, או שמא אתם מעוניינים לחדש דלתות פנים, בכל מקרה נסו לקבל לפחות 2-3 הצעו מחיר מחברות שונות. תואילו להשקיע בכך מעט מאמצים, תחקרו את השוק וכנראה תופתעו לגלות הבדלים מהותיים בין חברות דלתות הפנים השונות. בין המוצרים השונים, בחלק מהמקרים תמצאו הבדלים של עשרות שקלים ובחלק מהקרים, תמצאו הבדלים של מאות שקלים ויותר מזה.

בסופו של דבר, כל המידע קיים באינטרנט, מה שמקל עליכם משמעותית את מחקר השוק. כשיש לכם כמה דקות פנויות, תסקרו כמה אתרים של דלתות פנים, תבררו מחירי דלתות פנים ותמשיכו הלאה עם ההצעה הכי טובה לכם.

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.