איך לבחור דלת פנים?

איך לבחור דלת פנים

איך לבחור דלת פנים 

דלתות פנים חשובות להפליא בעיצוב הבית. עם דלת פנים נכונה, החדר שלך ירגיש אינטימי, מזמין ושליו יותר. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים דלת פנים. חלקם כוללים את סגנון הבית שלכם, באיזה סוג עץ תרצו להשתמש והיכן הוא ישמש. אם אינכם יודעים איזה סוג דלת פנים אתם רוצים או צריכים, יש גם אפשרויות רבות לבחירה. דלתות פנים הן חלק חשוב מאוד מחללי המגורים והבתים שלנו. דלתות פנים מספקות הגנה, פרטיות, ביטחון ושומרות על רמת נוחות מסוימת בחדר. אבל בחירת דלת הפנים הנכונה היא משימה לא פשוטה מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק. מאמר זה יעזור לך להיות מעודכן יותר לגבי הדלתות בבית שלך, כדי שתדע מה לבחור עבור הבית שלך. דלתות הפנים הנפוצות ביותר כיום כוללות עץ מלא או חומר מרוכב וניתן להשתמש בהן באופן עממי בכל מיני בתים עם סגנונות עיצוב שונים.

בבחירת דלת לבית, יש לקחת בחשבון מספר גורמים התלויים גם בעיצוב הפנים של הבית. ראשית, מדוד את רוחב וגובה פתיחת הדלת. אם יש לכם פתח דלת בגודל סטנדרטי, כמו דלת פנים ממוצעת שנמצאת כיום ברוב הבתים, זו לא בעיה. עם זאת, אם יש לך פתח גדול יותר או קטן יותר, כמו דלת הזזה חיצונית למרפסת או דלת תריס גלילה למוסך, אז גורם זה הופך חשוב מכיוון שגודל הדלתות הללו יכול להשתנות באופן משמעותי מיצרן ליצרן. הבא הוא סוג החומר: עץ או ויניל? סוג החומר ישפיע גם על גורמים אחרים כמו עלות וזמן התקנה. 

קריטריונים חשובים בבחירת דלת פנים

בחירת הדלת המתאימה לבית יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, אך ככלל אצבע, כדאי לוודא שהדלת לא רק תתאים לעיצוב הפנים שלכם אלא גם תחזיק מעמד לאורך זמן. ישנם שני סוגים עיקריים של דלתות – הזזה ומתנדנד. אתה צריך לבחור אחד בהתאם למה שאתה צריך ממנו. לדוגמה, אם אתה רוצה ליצור חלל פתוח בסלון שלך, אז דלת ההזזה היא הטובה ביותר עבורך. השגת התאמה מושלמת בין דלתות הפנים שלכם לסגנון הבית שלכם יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינכם מכירים את האפשרויות השונות. עם זאת, זו לא חייבת להיות חוויה מלחיצה. חמשת הטיפים הבאים יבטיחו שתקבלו את ההחלטה הנכונה בבחירת דלת הפנים שלכם והבטחת תחזוקתה התקינה:

1) בחר דלת בהתאם לתפקוד: אם אתה צריך להשתמש בדלת בכניסה או ככניסה משנית, אז בחר באחת שתוכננה בבנייה כבדה. אם אתה רוצה להיכנס ולצאת מהר מחדר, אז בחר חדר עם סף נמוך.

2) חנות לצבע: רוב האנשים נמשכים לגווני עץ טבעיים בבתיהם, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות בשוק כגון אלון מוכתם ואגוז שחור. קח את אלה

3) ודא שיש לך מספיק מקום- דלתות פנים צריכות להיות לפחות שישה סנטימטרים מעבר לסף החדר.

4) דע איזה סוג דלת יש לך- דלתות פנים יכולות להיות חלולות או מוצקות.

5) אבטח את הדלת כראוי- כדי לוודא שהיא מאובטחת כהלכה, יש להבריג דלת משני הצדדים. יש צורך גם בבורג בחלק הפנימי של הדלת כדי להחזיק אותה.

לפני שאתם בוחרים דלת פנים, עדיף להבין אילו גורמים אתם צריכים לקחת בחשבון. אלה כוללים בין היתר את סוג חומר הבנייה – עץ או פלדה, גודל – דלתות מגיעות בגדלים שונים כמו 24 על 36 אינץ’, 30×30 אינץ’ או 36 על 72 אינץ’, צורה – ניתן למצוא את רוב הדלתות בצורות מלבניות או עגולות וזה שונה מיצרן ליצרן וגם מסגנון לסגנון וסוג התקנה – חלק מהדלתות מגיעות עם חומרי התקנה הניתנים לחיבור משני הצדדים. יש להוסיף כי כדאי גם לשים לב גם לגודל החדר שלכם וכמה רהיטים אתם מתכננים לקנות על מנת לוודא שהוא משתלב בצורה מושלמת עם החדר. מכאן ניתן ךהבחין כי בחירת דלת פנים היא לא כל כך קלה. חשוב לקחת בחשבון גורמים אלה ועוד ללא הקלת ראש בנושא, הלוא מדובר בעיצוב ושידרוג חלל הפנים האישי והפרטי שלכם. בהצלחה!

 

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.