Screenshot_3

התאמה מושלמת בין דלתות פנים לעיצוב הבית

לדלתות הפנים בבית יש משמעות ניכרת בעיצוב הכללי של הבית. העיצוב של הדלתות הוא הדבר הראשון שבו האורחים שלכם נפגשים, בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בדירה. ובכדי לבחור נכון את העיצוב של הדלתות, כדאי לקחת בחשבון כמה דגשים חשובים. נסביר אותם כאן.

עומדים להתקין דלתות חדשות בביתכם? אם כך, יהיה מומלץ לקחת בחשבון את העיצוב הכללי של הבית. בהתחשב בעובדה שהדלתות אמורות להשתלב בעיצוב הכללי בבית, אפשר לבחור באותו הצבע. אם הצבע השלט בבית הוא הצבע הלבן או האפור, דלתות שחורות יכולות מאוד להתאים. ככה אתם תוכלו ליצור ניגודיות מסוימת בצבע, אבל יחד עם הניגודיות גם זרימה עיצובית. אם כך, אחד הדגשים שנתמקד בו יהיה הנושא של בחירת הצבע. מה יקרה אם נבחר בצבע הלא נכון?

בחירת הצבע של דלתות הפנים

בבית יש פריטי דקורציה רבים. יש שידות וארונות מטבח, ארונות מתכת מסוגים שונים, ספות ושטיחים ועוד. לכל אלו ויותר מכך, דלתות הפנים אמורות להתאים מבחינה עיצובית. אם אתם בוחרים בצבע דלת שמרגיש לכם לפתע פחות זורם מבחינה עיצובית, אל חשש, יש לכך פתרונות. אתם יכולים להתקין מגוון ענק של טפטים ומדבקות מעוצבות לדלתות.

אם אתם בוחרים לתת איזושהי קונטרה עיצובית בביתכם, אתם יכולים לבחור בצבעי דלת פנים מנוגדים לגמרי. למשל, דלת פנים בצבע בורדו עבור בית שבו הצבעים השלטים הם אפרפרים. מעין עיצוב יפני שכזה, יכול להיות שיתאים לסגנונכם. עוד משהו שכדאי לזכור לגבי הצבע של הדלת, הוא נושא ההקטנה וההגדלה של החלל. נסביר למה הכוונה:

תחושת הקטנה והגדלת חלל בעזרת צבע נכון

יש באפשרותכם ליצור תחושה של הקטנה או של הגדלת החלל בו מותקנת דלת הפנים. ישנם חללי חדרים יחסית עמוסים, בהם תמצאו למשל ארונות מתכת ופריטי דקורציה אחרים. בחללים אלו יהיה אפשרי להתקין דלת פנים בצבע בהיר, מה שיוצר מעין תחושה של הגדלת החדר.

מנגד לבחירה בצבעים בהירים, בחירה בצבעים כהים תגרום לאפקט של הגדלת חלל החדר. דלתות פנים בצבעים כהים בדרך כלל יתאימו עבור חללי חדרים גדולים במיוחד. בחדרים כאלו לא תהיה בעיה ליצור את התחושה של הקטנת החדר.

גודל דלת הפנים שבוחרים לבית או למשרד

הגודל של דלת הפנים הוא מהותי, והבחירה כאן צריכה ליפול על התאמה אישית לבית. אם אינכם יודעים כיצד להתאים את גודל הדלת, יהיה כדאי לקבל סיוע מקצועי. בנקודה זו תוכלו לקבל סיוע מ-2 גורמים עיקריים. הראשון הוא: משווק דלתות הפנים. השני: מעצב פנים.

בכדי לקבוע את הגודל הרצוי להתקנת דלתות הפנים, מעצבי פנים ייקחו בחשבון מספר מרכיבים ופרמטרים. למשל, אילו פריטים קיימים בחדר בו מותקנת דלת הפנים? האם יש בחדר ארונות מתכת המאחסנים ציוד רב? האם בחדר יש שטיחים מקיר לקיר שגם ככה מקטינים את החדר? אם החדר עמוס, כמובן שיהיה חשוב להתאים דלת פנים בהתאם. ברוב המקרים, מעצב הפנים יבחר להתקין דלת בינונית בחדרים ובבתים עמוסים בציוד. ככה בעצם נוצרת תחושה מסוימת של איזון כאשר נכנסים לבית. בחרו נכון את דלתות הפנים שלכם ותוכלו להנות מעיצוב מאוזן, מרגיע וייחודי לכם.

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.