שיפוץ-בבית-1

הבית בשיפוצים? טיפים שיעזרו לכם לצלוח את התקופה בשלום

הרבה לפני שמתחילים בשיפוצים חשוב לקבל החלטות הנוגעות לעיצוב הפנים

מי שכבר עבר שיפוץ בבית יודע, שמדובר בתקופה מאוד מורכבת מהרבה בחינות: הבלגאן בדירה, המתח שעולה בין בני המשפחה ובכלל – אין ספק ששיפוצים יכולים להפוך למקור מרכזי להרבה מאוד מחלוקות. אחת מהדרכים הנבונות ביותר לפתור את הבעיות הללו, היא להימנע מהן מראש, בעיקר כאשר מדובר בוויכוחים בענייני עיצוב הפנים. את המראה של הבית שלכם לאחר השיפוץ, כפי שאתם רואים אותו בדמיונכם, תוכלו לעצב הרבה מראש, לקבל החלטות חשובות בעניין זה לפני שבלגאן מתחיל בפועל – וכך לעבור את השיפוצים בשלווה.

מה כדאי לבחור מראש?

אפילו אם השיפוץ בעיקרו הוא סביב שינויים מהותיים בבית כמו החלפת מרצפות או שבירת קירות, אין ספק שמדובר בתקופה האידיאלית להתחדשות גם בכל מה שקשור לרהיטים ו”הלבשת הבית”. לעתים רכישת מזנון לסלון או שולחן חדש לפינת העבודה, יעשו מבחינתכם את כל ההבדל ויתנו את ההרגשה שמשהו בבית השתנה.

כניסה אל חדר שיש בו פריט צבעוני או מעוצב בצורה מיוחדת, תהיה משמחת במיוחד וכנראה שאותו הפריט, בין אם זו כורסה חדשה או אפילו כמה מדפים שהתקנתם ולא היו שם קודם – ימשוך את רוב תשומת הלב. עם זאת מומלץ להשאיר את ההחלטות הנוגעות לריהוט ה”כבד” כמו המזנון, הספה וכדומה לסוף, בעיקר כדי “להרגיש” את הבית בצורתו החדשה של אחרי השיפוץ ולהשקיע את הסכומים הגבוהים שעולים פריטים כאלה, בדגמים שבאמת יהיו נכונים עבורכם ויתאימו בצורה המושלמת אל הבית.

דלתות פנים זהות בכל הבית – הרמוניה שמקלה על העיצוב

בכל חדרי השינה בבית וגם בחדרי העבודה, לרבות הממ”ד שיש לו דלת בטיחות משלו, כדאי להציב דלתות פנים שניתן לנעול ולבחור גוונים שמתאימים למרצפות. אם החלפתם את המרצפות במסגרת השיפוץ, החלפתן של דלתות הפנים תסייע לאווירת ההתחדשות ותהפוך את המראה של הבית לרענן עוד יותר.

אם הריצוף בבית הוא בהיר מוטב שלא “לשבור” את המראה הזה, אלא לבחור דלתות פנימיות בגוונים שמשלימים את הקו האלגנטי והנקי. בנוסף, כאשר המעטפת של הבית קרי המרצפות, הדלתות והצבע שעל הקירות – היא בהירה, קל לבחור את הפריטים שייכנסו לדירה עצמה, כיוון שמרבית הצבעים של הרהיטים וחפצי הנוי ישתלבו נהדר עם הויזואליות הכללית של הבית. 

השוואת מחירים מושכלת מראש תאפשר לכם להישאר בתקציב

חשיבה מוקדמת לגבי כל נושא השופינג שממתין לכם, במקביל לעובדה שהבית שלכם עובר תהליך של שינוי מסוים במבנה, בין אם מינורי כמו החלפת קרמיקה במטבח ובין אם משמעותי יותר כמו סגירת מרפסת. כל החלטה שתקבלו מראש, תמנע וויכוחים ותעזור לכם בהמשך הדרך לשוב ולאסוף את עצמכם, ברגעים של מתח. 

השוואה בין ספקים שונים, הן בנוגע לפריטים כמו דלתות פנים והן בתחום הריהוט והלבשת הבית, תעודד שמירה על מסגרת תקציבית סבירה ותייצר עבורכם עוד רשת של ביטחון, שהיא כל כך חשובה בזמן של שיפוצים. 

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.