צביעת דלת פנים

כל מה שצריך לדעת על צביעת דלת פנים

צביעת דלת פנים 

דלת פנים היא דלת הפונה אל פנים הבית או הבניין, ומשמשת בדרך כלל לקישוט. זה יכול להיות עשוי מעץ, מתכת, זכוכית או חומרים אחרים. צביעה היא אחת המשימות החשובות ביותר בשיפוץ הבית. עבר הרבה זמן מאז שאנשים התחילו לצבוע את דלתות הפנים שלהם בצבעים ולכות. אך כיום, דלתות פנים נצבעות בדור חדש של צבעים ולכות הדורשים מיומנות מקצועית כדי לעשות זאת נכון. אין להכחיש שצביעת דלת פנים אינה משימה קלה. צבעי הדלתות הטובים ביותר בתעשייה ייצרו גימור יפהפה, אבל אולי זה לא יקרה מהר כמו שאתה רוצה שזה יקרה. 

חלק זה ידון בצביעת דלת פנים. דלתות פנים נצבעות בדרך כלל כדי להעניק לדלת אסתטיקה ומצב רוח מאוד ספציפי התואם עם שאר חללי הפנים. מטרתה היא לנקות ולהאיר חלל פנימי. צביעת דלת פנים היא רעיון מצוין לפרויקט שיפוץ בית. דלתות פנים בדרך כלל אינן נראות לעין וניתן לצבוע אותן בשילובי צבעים שלעולם לא תבחרו לצבוע את הקירות שלכם. דלתות פנים הן גם חלקים ‘חד-פעמיים’, כך שאין צורך להתאים אותן לשום דבר אחר בחדר. זו הסיבה שחשוב לוודא שאתה בוחר צבע לדלת הפנים שלך שישלים את צבעי הקירות האחרים, הרהיטים או העיצוב שלך בחלק הפנימי של הבית.

כיצד נבחר איך לצבוע?

פני השטח של דלת הם אחד האזורים הנראים ביותר בכל בית. צביעתו היטב יכולה להשפיע רבות על האסתטיקה הכללית. כשנשאלים באיזה צבע להשתמש בדלת, אנשים רבים יגידו “כל צבע שאתה אוהב!” חשוב לדעת שישנם כמה צבעים שאולי אינם מתאימים למשטח הדלת שלכם, כי ידוע שהם מתקלקלים לאורך זמן ומשאירים אחריהם סימנים כהים.צביעת דלת פנים היא רעיון מצוין לפרויקט שיפוץ בית. דלתות פנים בדרך כלל אינן נראות לעין וניתן לצבוע אותן בשילובי צבעים שלעולם לא תבחרו לצבוע את הקירות שלכם. דלתות פנים הן גם חלקים ‘חד-פעמיים’, כך שאין צורך להתאים אותן לשום דבר אחר בחדר. זו הסיבה שחשוב לוודא שאתה בוחר צבע לדלת הפנים שלך שישלים את צבעי הקירות האחרים, הרהיטים או העיצוב שלך בחלק הפנימי של הבית.

ציירים יכולים כעת להשתמש בציוד ובמומחיות העדכניים ביותר כדי לצבוע את העיצובים המפורטים ביותר שנמצאים על דלתות חוץ, והם יכולים אפילו לגרום לעיצובים להיראות טבעיים יותר על ידי צביעתם בשכבות צבע. היכולת ליצור את העיצובים המורכבים הללו יצרה הזדמנות לאמנים בתעשייה.

להלן כמה מהמוצרים החדשים המבוססים על טכנולוגיה שהקלו על צביעת דלתות פנים:

-מברשות צבע חדשות

-מרססי צבע חדשים

-גלילי צבע חדשים

-רובי צבע חדשים

עם השימוש הגובר בדלתות פנים, יש יותר ביקוש לצבע איכותי. יצרני צבעי פנים נאלצים פעמים רבות להתמודד עם ביקוש משווקים חדשים והדבר הוביל לעלייה במחיר הצבע.

תהליך צביעת דלת פנים

צביעת דלת פנים היא תהליך הדורש סבלנות ותשומת לב קפדנית לפרטים. החדשות הטובות הן כי אין מדובר במשימה קשה, אך היא עלולה להיות מייגעת. חשוב לשים לב לכמה פרטים בזמן צביעת הדלת כדי שתיראה במיטבה. בין אם זו הפעם הראשונה שאתה עושה זאת או שאתה איש מקצוע ותיק, הטיפים האלה יקלו עליך את התהליך.

להלן חלק מהצעדים שתוכל לנקוט בעת צביעת דלת פנים:

– חשבו באיזה צבע תרצו לצבוע את הדלת שלכם לפני שמתחילים

– התחל בפריסת הצבע בחלק הפנימי של הדלת ותן לו להתייבש

– יש למרוח שכבת סילר כדי למנוע מהצבע להתקלף או להישבר

– הסר כל צבע ישן עם מגרד וספוג, ולאחר מכן מרחי שכבת פריימר ואפשר לו להתייבש

– מרח את שכבת הצבע הראשונה שלך באמצעות רולר או מברשת, וודא שאתה מכסה כל משטח במשיכות אחידות

-יש לחזור על הפעולה לפחות פעם אחת נוספת לקבלת תוצאה מושלמת ואחידה.

הדרך הטובה ביותר לצבוע דלת פנים היא באמצעות רולר. זה נותן גימור חלק יותר ואינו משאיר אחריו סימני מברשת. תחילה צבעו את שכבת הבסיס על כל משטח הדלת. תן לזה להתייבש לפחות שעתיים ולאחר מכן, אם יש צורך, למרוח שכבה נוספת. אם תרצו לצבוע יותר משתי שכבות, תצטרכו להמתין זמן רב יותר לפני מריחת שכבה חדשה.

 

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.