Screenshot_21

עובדות שחשוב שתדעו על דלתות מעץ

אם הגעתם לפה סימן שאתם מעוניינים לאבזר את הבית שלכם בדלתות מעץ. כאשר אנחנו מדברים על דלתות מעץ אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, לכן ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי אודות דלתות מעץ מלא.

דלת מעץ מלא – אומרת הרבה על השוהים בבית

כאשר אנחנו מדברים על אבזור הבית בדלתות ככלל ודלתות מעץ מלא בפרט אנו למעשה מדברים על השוהים בבית. אבזור הבית היא מלאכה לא קלה במיוחד ומתחילה במחשבה על אופיו של הבית. כאשר אנו מדברים על דלתות מעץ טבעי אנו מדברים על דלתות בעלות אופי מיוחד ותצורה שאין לדלתות מעובדות, יחד עם זאת הן לא מתאימות לכל בית.

יתרונות – דלתות מעץ

דלתות מעץ טומנות בחובן יתרונות רבים אשר הופכים אותם לבחירה השכיחה בקרב משפחות רבות, בין היתרונות הבולטים ניתן לראות:

מראה חמים וביתי – עץ מלא נחשב לאחד מחומרי הגלם הטבעיים היוקרתיים שקיימים. למעשה, באמצעות שימוש בעץ נוכל ליצור בבית מראה חמים וביתי שלא מתפשר על יוקרתיות.

בעלות יכולות בידוד אקוסטי – למרות שדלתות עץ לא כוללות מטבען חומרים אשר משפרים את הבידוד הן בעלות יכולות בידוד אקוסטי גבוה במיוחד וזאת תודות לחומר גלם אטום במיוחד.

ניתן לעצבן בהתאמה אישית – למעשה, אפשר לעשות כל סוג אמנות העולה על הדעת באמצעות עץ. לכן, ניתן לעצב את הדלתות שלכם דרך עיטורים, עד חריטות וצביעה מלאה של העץ לפי רצונכם.

מחיר – אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנו רואים דלתות מעץ מככבות בעולם הריהוט הביתי היא בשל המחיר האטרקטיבי במיוחד שלהם. למעשה, אנו מדברים פה על משולש קדוש שכל אחד מן הלקוחות רוצה – מחיר זול, מראה יוקרתי ויכולת לעצב בהתאמה אישית.

חושבים להחליף את דלתות הבית לדלתות עץ: הזמינו מדביר

כאשר אנחנו מדברים על עץ, אנו רואים עשרות חרקים ומזיקים שונים אשר מוצאים בחומר כר פורה לגדילה. בין המזיקים ניתן לראות טרמיטים אשר מכרסמים ופוגעים בעץ עד לכדי השחתה ממשית. בנוסף לפגיעה הכלכלית של מוצרי העץ בבית ישנה פגיעה בריאותית מאחר ואלו נושאים איתם מחלות.

לכן, כאשר אנחנו מתכננים להחליף את דלתות הבית עלינו לחשב על הדברה, על מנת להיות בטוחים שאין בסביבתנו שום מזיק אשר יכול לפגוע בדלתות החדשות.

איך למצוא את המדביר המושלם עבורנו?

למעשה, גם הדברה היא מלאכת מחשבת של ממש. לכן, כאשר נרצה להזמין מדביר שידביר לנו את חלל הבית לאחר הצבת הדלתות החדשים נצטרך שיעמוד במספר קריטריונים:

רישיון – על המדביר להיות בעל רישיון בתוקף, רישיון אשר ניתן דרך המשרד להגנת הסביבה ובאישורה. ברישיון יפורטו מה הן הפעולות אשר רשאי המדביר לעשות. אגב, תוכלו לבדוק את הרישיון שלו אונליין גם באתר המשרד להגנת הסביבה.

בעל ניסיון – חשוב שהמדביר שלנו יהיה בעל ניסיון קודם, לכן בדקו מולו כמה שנים הוא בתחום, האם יש לו ניסיון בטיפול במזיקים הנוכחיים ומה תחום האחריות שלו.

סקר שוק – אנו צרכנים חכמים, לכן אנו תמיד ממליצים לכם להשוות מחירים של ספקי הדברה שונים (שימו לב לשנות ניסיון, רישיון, סוגי הדברה שונים -אורגנית\ הדברה ירוקה ואחריות כאשר אתם משווים).

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.