Screenshot_34

שילוב דלתות פנים בהתאם לעיצוב המשרד: איך לעשות זאת בצורה נכונה?

במאה ה -21 רובנו מבלים את רוב הזמן בעבודה מאשר בבית הפרטי שלנו. אך יחד עם זאת, רובנו נותנים לבית הפרטי שלנו הרבה יותר במשקל ברמת העיצוביות ומזניחים את המשרד מעט מאחור. זה קצת מוזר מאחר ומדובר במקום שמשמש לנו כבית שני, מקום בו אנחנו נמצאים רוב היום וצריכים להיות בו פרודקטיבים, חדים ויצירתים.

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב המשרד שלנו אחד הפריטים השכיחים ביותר שהופכים כל חלל פשוט לחלל יוקרתי הם דלתות הפנים. בין אם אתם נכנסים למשרד חדש או שמא משפצים משרד קיים, ריכזנו עבורכם מספר טפים שיעזרו לכם איך לבחור דלתות פנים.

בחירת דלת פנים למשרד שלכם: דגש לחומרי גלם

כאשר אנחנו בוחרים דלת פנים לעסק שלנו ישנם מספר דברים שאמורים להיות בראש החשיבה שלנו, אחד מהדברים הוא חומר הגלם עליו תהיה דלת הפנים שלנו.

אנחנו לא יכולים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, בין החומרים השכיחים בהם יוצרים דלתות פנים אנחנו יכולים לראות: דלתות פנים מעץ מלא, עץ מהגוני, אגוז, מייפל, פורמייקה, פלדה, אלומיניום ועוד.

עלינו לשאול את עצמנו מה הפן העיצובי של החלל ואיך דלתות הפנים יכנסו בצורה מושלמת אל עיצוב המשרד. לצורך העניין אם מדובר בעיצוב כפרי של המשרד יכול להיות שדלת פנים מעץ מלא תוכל להתאים לנו בצורה מושלמת.

התחשבו באלמנטים שנמצאים בסביבה

כאשר אנחנו בוחרים דלתות פנים עלינו להתחשב גם בסביבה, בסופו של יום דלת הפנים אמורה ליצור לנו הרמוניה שלמה עם החלל. יש חשיבות גבוהה להתאמה עם שטיחים במשרד, וילונות למשרד, ציוד היקפי, ארונות, שידות, ויטרינות.

לדוגמא, אם במשרד שלנו נמצאים וילונות ונציאניים, דלתות פנים מסוג עץ מלא, אלומיניום וPVC יכולים להיות בחירה נכונה מאוד עבורנו. אם השידות והארונות שלנו מעץ מלא, גם דלת הפנים יכולה להיות מעץ מלא ולתקשר איתו בצורה מושלמת.

תקציב זה שם המשחק

כאשר אנחנו משלבים דלתות פנים בחלל שלנו, אחד הדברים החשובים ביותר הוא נושא התקציב. אנו ממליצים להכין תקציב מראש לכל עניין העיצוב המשרדי.

בתקציב אנו נצטרך להכניס את כל פריטי הנוי אותם נרצה לשים בחלל, אקססוריז, וילונות, תריסים, שידות, ארונות, פופים ועוד.

כאשר יש לנו תקציב מסודר, הרבה יותר קל להיות עם יד על הדופק ולעבוד בצורה נכונה, יעילה ותקציבית.

התייחסו לפונקציונאליות של הדלת

מעבר למראה הדלת שהוא חשוב כשלעצמו, אל תשכחו להסתכל על הפוניונאליות של הדלת. לצורך העניין בחללים בהם יש צורך בעבודה בשקט ובשמירה על כמה שיותר בידוד יש חשיבות גבוהה באטימות דלת הפנים. כמו כן, אם יש לכם בעלי חיים שמגיעים לפעמים למשרד או שאתם עובדים עם ציוד אשר יכול לפגוע בדלת, יש לבדוק את עמידות הדלת מפני לכלוך, נזקים ושריטות.

כאשר אנחנו קונים דלת פנים לטווח הרחוק ותוך כדי הסתכלות לשנים אנחנו צריכים להסתכל על כל האלמנטים הטכניים ולא להזניח אותם בצד. אגב, יש גם דלתות עמידות מפני אש והצפות. עסקים רבים מחויבים כברירת מחדל להתקין דלתות אלו, שווה לפני שאתם קונים את הדלת לבדוק עם חברת הביטוח של המשרד שלכם האם יש אצלכם דרישות מיוחדות.

ערן צחור

ערן צחור

הטיפים הטובים ביותר בעולם הדלתות - ממש כאן!
עם ברדק דלתות יש לך הזדמנות להתחדש עם דלת חדשה או להזמין תיקון לדלת הקיימת מאנשי מקצוע מיומנים.
אפשר ליצור איתנו קשר להזמנה או לשאלות.

מחפש/ת דלת כניסה או דלתות פנים?

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לדלת החדשה שלך?

השאירו לנו שם וטלפון או אימייל ואחד ממומחי הדלתות שלנו ייצור איתכם קשר תוך זמן קצר.